Тиждень природничих наук

Тиждень пройшов вдало, був цікавим та змістовним. Багато незвичайного учні дізналися із газети «Вікно в природу», яку випустила учениця 11 класу Поліщук Руслана.

Левицька Р.М.

  1. Учнями 8-х класів був створений виставковий стенд до інформаційного центру під рубрикою: «Прості речі рятують життя». В ньому вміщені інформативні буклети на різноманітну тематику стосовно найбільш поширених в наш час захворювань їх характеристиками та профілактичними заходами.
  2. Перегляд учнівських презентацій «Екологічні проблеми сьогодення» дав можливість учням 11-х класів висловити своє ставлення не тільки до наболілих проблем рідного міста, а і людства в цілому.
  3. Деякі дані про можливості людського організму були шокуючими для учнів 8-х класів під час проведення інформативної рубрики «Пізнай самого себе». Надіємося, що бажання знати більше про свій організм спонукатиме учнів до кращого вивчення біології людини.
  4. Перегляд відео «Наркотики та СНІД» розширив знання учнів 8-х класів про страшні хвороби сьогодення, змусив замислитися над їх небезпекою та вказав шляхи уникнення таких життєвих проблем.

Хоменко Л.Д., Попенко Л.М.

  1. Серед учнів 7-х класів проведена інтелектуальна гра «Слабка ланка» та біологічна вікторина. Завдання цих заходів спонукали до активного мислення, сприяли поглибленню знань учнів з біології тварин та рослин.
  2. Серед учнів 9-х класів проведений природничий конкурс «Щасливий випадок» з метою поглиблення біологічних знань учнів, розвитку пам’яті, логічного мислення, уміння швидко знаходити правильну відповідь, виховання інтересу до оволодіння природничими знаннями.

Перкун Л. Д.

  1. Для учнів шостих класів географія – новий предмет. Інтелектуальна гра «Перший успіх» допомогла шестикласникам пригадати багато цікавих фактів про природу, проявити вміння орієнтуватися за картою, відгадувати загадки, розв’язувати кросворди. Команди працювали злагоджено, весело. Перемогла – ДРУЖБА.
  2. Семикласники проявили свою ерудицію, вміння працювати в команді під час змагання «Ігри патріотів». Нагородою всім був гарний настрій і смачні посилки-сюрпризи з далеких материків: ківі, фініки.
  3. Природні чудеса України відкрили для себе восьмикласники. Учні 8-В класу підготували змістовні розповіді про озеро Світязь, Подільські Товтри, озеро Синевир, Мармурову печеру, Дністровський каньйон та інші.
  4. Турнір на виживання «Останній герой» захопив учнів 8-Б класу. Нелегкою була боротьба. До фіналу дійшли двоє: Волос Анастасія та Франчук Марія. Вони і розділили між собою довгоочікувану перемогу.
  5. Учні 10-Б класу здійснили віртуальну мандрівку «Галопом по Європі», відвідавши відомі туристичні об’єкти: Колізей у Римі, Пізанську вежу, Храм святого сімейства в Барселоні, Стоунхендж та інші.

 

Гулевич О. Ю. Попенко Л. М.

  1. Феєричне шоу «В гостях у казки» для 4-х класів з використанням хімічних дослідів викликало в учнів масу позитивних емоцій, що супроводжувалися похвальними відгуками на кшталт: «Для такої вистави потребуються багато знань і праці» (Підгурський В.), «Я хочу побувати в цій казці» (Черепанова Д.), «Дякуємо вам за гарні враження» (Безрученко С.), «Якби не ви – то ми б це не побачили» (Дацюк Б.), «Це була захоплива казка. Дякую велике вам!» (Чух Н.).
  2. Учні 5-11 класів з цікавістю познайомились з науковими відкриттями 2017 року під час відеолекторію.

 

Попенко Л. М., Гулевич О. Ю., Перкун Л. Д.

Інтелектуальне шоу «Турнір ерудитів» проведене за участі учнів 9-х класів спонукало учасників до відтворення комплексних знань з біології, хімії, та географії. Учасникам необхідно було найбільш повно й аргументовано висловити власну точку зору із запропонованих питань. Журі оцінювало ерудицію та красномовство учасників, вміння переконувати, користуватися науковою термінологією, широту кругозору, оригінальність суджень.

Патара А. О.

  1. Для 4-х класі в було проведено відеолекторій. Учні віртуально подорожували з однієї країни світу в іншу, переносились у неймовірні куточки нашої планети, знайомилися з унікальними природними об’єктами такими як: «печера кристалів», «шоколадні пагорби» та багато інших. Учні відкрили для себе нові джерела інформації для пошуку цікавого з природничих наук.
  2. Для учнів 7-х класів були проведені «Ігри патріотів». У змаганні за першість брали участь 3 команди. Юні географи мали можливість виявити ґрунтовні знання з улюбленого предмету, блискучу ерудицію, наполегливість та волю до перемоги. Команди, які брали участь у грі, були нагороджені призами та грамотами.
  3. Учні 9-х класів брали участь в інтелектуальній грі «Що? Де? Коли?». Під час проведення гри вони проявили інтерес до географії, показали свої знання, працювали в команді та підтримували один одного. Саме такі заходи зацікавлюють учнів, розвивають їх індивідуальні та інтелектуальні нахили та здібності, активізують творчу та пізнавальну діяльність.
  4. Протягом тижня на уроках географії була проведена інформаційна хвилинка «Видатні постаті», а також учні розв’язували ребуси та кросворди з теми уроку.

Підводячи підсумки тижня природничих наук, можна впевнено сказати, що тиждень був дуже насиченим і, будемо надіятися, надовго закарбувався у пам’яті учнів. Всі мали чудову можливість дізнатися багато нового та пізнавального.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *