МА учителів фізико-математичних дисциплін

Творче кредо асоціації вчителів математики інформатики та фізики: “Освічена і вихована особистість – запорука розвитку майбутнього”

Ляшенко Володимир Олександрович

Керівник методичної асоціації вчителів фізико-математичних наук НВК №2 м. Немирова. Вчитель математики та трудового навчання.
Педагогічний стаж – 36 років.
Категорія – спеціаліст вищої категорії, звання – “Вчитель-методист”.
Науково-методична тема: “Методи зображень. Метричні властивості паралельного проектування”
Педагогічне кредо: “Кожна дитина талановита або має приховані таланти. Важливим завданням вчителя є розвиток та розкриття багатогранного світу дитини”.

Гудима Тетяна Анатоліївна

Директор НВК №2. Вчитель математики.
Педагогічний стаж – 22 роки.
Категорія – спеціаліст вищої категорії. Звання – “вчитель-методист”.
Науково-методична тема: “Підвищення пізнавальної і творчої діяльності учнів шляхом впровадження елементів мультимедійних засобів навчання на уроках математики”.
Педагогічне кредо: “Розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності”.
Девіз: “Учитель не той, хто вчить, а той у кого вчаться”.

Путрашик Таїса Василівна

Вчитель фізики.
Педагогічний стаж – 32 років
Категорія – спеціаліст вищої категорії, звання – “Старший вчитель”.
Науково-методична тема: “Екологічне виховання на уроках фізики”.
Педагогічне кредо: “Чим більше знаєш, тим більше можеш” (Е.Абу)

Капітула Оксана Григорівна

Голова районного методоб`єднання молодих вчителів математики, фізики та інформатики, учитель математики.
Педагогічний стаж – 22 роки.
Категорія – спеціаліст вищої категорії. Звання – “вчитель-методист”.
Науково-методична тема: “Розвиток творчої особистості учнів засобами математичних ігор”.
Педагогічне кредо: “Математика – це музика розуму”.

Сметанська Юлія Анатоліївна

Вчитель математики, координатор міжнародного математичного конкурсу « Кенгуру» в школі.
Педагогічний стаж – 26 років.
Категорія – спеціаліст вищої категорії. Звання – “вчитель-методист”.
Науково-методична тема: “Методи підвищення самостійної пізнавальної активності учнів. Використання навчальних карток на уроках математики”.
Педагогічне кредо: “Повір у себе – і досягни успіху”.

Борисюк Людмила Петрівна

Вчитель математики, фізики і основ здоров’я, координатор конкурсу “Левеня” в школі.
Педагогічний стаж – 22 роки.
Категорія – спеціаліст вищої категорії.
Науково-методична тема: “Застосування інтерактивних методів в навчально-виховному процесі”.
Педагогічне кредо: “Професія учителя математики вкладається у просту арифметичну дію: знання + людяність = майстерність”.

Литвиненко Ольга Миколаївна

Вчитель фізики та математики.
Педагогічний стаж – 22 роки.
Категорія – спеціаліст вищої категорії. Звання – “старший вчитель”.
Педагогічне кредо: “Стався до учня так, як ти хочеш, щоб він ставився до тебе”

Томенко Олег Олексійович

Вчитель фізики.
Категорія – спеціаліст вищої категорії. Звання – “вчитель-методист”.
Педагогічний стаж – 30 років.
Науково-методична тема: “Використання мультимедійних технологій при проведенні уроків фізики”.
Педагогічне кредо: “Щоб дійти до мети, потрібно, перш за все, йти”.

Водоп’янов Сергій Олександрович

Вчитель інформатики.
Педагогічний стаж – 10 років.
Категорія – спеціаліст.
Науково-методична тема: “Формування інформаційної свідомості та логічного мислення учнів на уроках інформатики”
Педагогічне кредо: “Знання з математики та інформатики заставляють мене творчо мислити, ставити перед собою складні завдання і успішно їх розв’язувати”.

Водоп’янов Василь Олександрович

Вчитель інформатики.
Педагогічний стаж – 5 років.
Категорія – спеціаліст.
Науково-методична тема: “Використання освітніх ресурсів мережі Інтернет в навчанні”.
Педагогічне кредо: “Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня, він – досконалий вчитель”.

Водоп’янова Світлана Сергіївна

Вчитель інформатики, координатор конкурсу “Бобер” в школі.
Педагогічний стаж – 5 років.
Категорія – спеціаліст.
Науково-методична тема: “Розвиток логічного мислення та формування інформаційно-цифрової компетентності учнів на уроках інформатики”
Педагогічне кредо: “Навчати — означає подвійно вчитися. Дітям потрібні не повчання, а приклади”