МК учителів природничих дисциплін


Попенко Людмила Миколаївна

Керівник методичної асоціації вчителів природничих дисциплін НВК №2 м. Немирова.

Учитель біології та хімії.

Категорія – спеціаліст вищої категорії.

Звання – “учитель-методист”.

Педагогічний стаж – 33 роки.

Науково-методична тема: “Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом формування практичних компетентностей”.

Педагогічне кредо: “Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно вчитися самому”.


Левицька Раїса Максимівна

Учитель біології та екології.

Категорія – спеціаліст вищої категорії.

Звання – “учитель-методист”.

Педагогічний стаж – 42 роки.

Науково-методична тема: “Використання методу проектів для розвитку особистості учня у процесі свідомої мотивованої індивідуальної діяльності”.

Педагогічне кредо: “Що знаю і вмію, навчаю інших”.


Перкун Лариса Дмитрівна

Учитель географії.

Категорія – спеціаліст вищої категорії.

Звання – “старший учитель”.

Педагогічний стаж – 29 років.

Науково-методична тема: «Активізація пізнавальної діяльності учнів, використання інтерактивних технологій на уроках географії».

Педагогічне кредо: «Єдиний шлях, що веде до знань – це діяльність».


Гулевич Олег Юрійович

Учитель хімії.

Категорія – спеціаліст вищої категорії, звання – старший вчитель

Педагогічний стаж – 11 років.

Науково-методична тема: “Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії”.

Педагогічне кредо: “Знань ніколи не буває багато, а вчитися ніколи не пізно”.


Хоменко Людмила Дмитрівна

Вчитель біології

Категорія – спеціаліст вищої категорії.

Педагогічний стаж – 25 роки.

Науково-методична тема: “Впровадження інноваційних методів в освітньому процесі”.

Педагогічне кредо: “Найкраща кар’єра в житті – бути Людиною на землі. Працюю за таким принципом та навчаю інших.”


Патара Анастасія Олександрівна

Вчитель географії

Категорія – І кваліфікаційна категорія.

Педагогічний стаж – 5 років.

Науково-методична тема: “Формування ключових компетентностей та підвищення ефективності уроків географії шляхом впровадження освітніх інноваційних технологій”.