Впровадження STEM освіти в 2-А класі

Нові вимоги сьогодення до навчання ставлять перед вчителем нові виклики та вимоги щодо підходів до викладання. Міждисциплінарні зв’язки потребують змін до підходів у викладанні предметів, добору засобів викладання. Така система освіти вчить жити в реальному швидкоплинному  світі, вміти реагувати на зміни, критично мислити, творчо розвиватися.

На кожному етапі навчання є свої особливості STEM-освіти. Якщо йдеться про початкову школу, то це формування навичок дослідницької діяльності. У системі STEM-освіти змінюється роль вчителя та учнів. Вчитель буде виступати менеджером і консультантом, а учень – дослідником. Впровадження LEGO-конструкторів у навчальний процес робить його набагато більш привабливим для дитини, сприяє багатогранному розвитку особистості і спонукає до самонавчання надалі.

Дослідницька діяльність молодших школярів – це творча діяльність, спрямована на розуміння навколишнього світу, відкриття дітьми нових для них знань і способів діяльності. Вона забезпечує умови для розвитку їх ціннісного, інтелектуального і творчого потенціалу, є засобом їх активізації,

Ось і учні 2-А класу НВК № 2 м. Немирова на уроках  Я досліджую світ, математики, мистецтва та технологій впроваджують STEM освіту. Діти із задоволенням складають LEGO, проводять досліди, пізнають щось нове і цікаве в  ігровій формі.

Вивчення STEM–освіти – це спосіб допомогти сучасним дітям у майбутньому стати новаторами, цілеспрямованими, творчими і надійними ланками команди, суспільства, країни.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *