Робототехніка – чудовий засіб реалізації STEM-освіти

Сучасним школярам STEM-навички такі ж необхідні, як і вміння читати та писати. Це пов’язано з розвитком інформаційних технологій та природничо-математичних наук, в тому числі і робототехніки. Автоматика і роботи замінюють на робочих місцях людей, що працюють за застарілими професіями: дрони – роботу у кур’єрів, безпілотні авто – таксистів, самонавчальні алгоритми – перекладачів та діагностів, роботизовані маніпулятори – працівників заводів. Вивчення робототехніки в НВК №2 дає можливість на ранніх етапах виявити технічні нахили учнів, а також сформувати STEM-компетентності.

Ми працюємо з наборами LEGO MINDSTORMS EV3, за допомогою яких можна скласти різноманітних роботів. Важлива частина проєкту – написання програми для робота.

Навчання за допомогою робототехніки надає можливість учням вирішувати реальні життєві проблеми, які потребують знань STEM-предметів, зокрема:

  • математика (використання математичних формул та обчислень);
  • фізика (електроніка, принципи роботи датчиків, що є основою роботів);
  • технологія та дизайн (дизайн пристроїв, частин роботів, їх конструювання);
  • ІКТ (програмування робототехнічних систем).

Вивчення робототехніки сприяє підвищенню наукової грамотності, формуванню вміння критично мислити та працювати в команді, а також отриманню знань та навичок, які знадобляться в майбутній професії.  

Гуртківці склали роботів-сумоїстів та провели між ними змагання
Робот “Танкобот” та роборука
Робот “Танкобот” з легкістю долає перешкоди

Водоп’янова С. С.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *